تـنـــــــهــایــــــــی






 

 

دیگه مجبور نیستی هرجا که می ری

 


 

ازم اجازه ی رفتن بگیری

 

می شه با هرکی که می خوای بجوشی

 

 

اصلا هرچی دلت می خواد بپوشی

 

می شه به هرکی می خوای دل ببندی 

 

یا با غربیبه ها بگی بخندی

 

وقتی دیر می کنی یا می ری جایی

 

دیگه نیستم بهت بگم کجایی

 

نرو تنهام نزار با درد و غمهام

 

اگرچه دلخوری از خیلی حرفام

 

به قرآنی که از سایش گذشتم 

 

به مرگ هردوتامون خیلی تنهام

 

نگو می بینمت یه روز دیگه

 

 

آخه احساس من اینو نمی گه

 

نمی تونم قبول کنم نباشم

 

ترو خشکت کنه یه مرد دیگه

 

 

خدا حافظ همیشه بهتر از من


 

همیشه یا که هر جا سرتر از من

 

تو چشمات بهترین بودم تو دنیا

 

نمی دیدی اگر چه کمتر از من

 

خداحافظ که رفتم بی بهونه

 

از این خونه دلم بدجوری خونه

 

به جای سرروی شونه ی من

 

تو یادم خاطرات تو می مونه

 

 

اگه کوه طلا واست بیاره

 

اگه دنیارو زیر پات بذاره

 

بازم دستای خالیم خوب می دونن

 

که هیشکی قد من دوست نداره

 

گلت خشک شد ولی هرگز نمرده

 

 

زمان بوی تو رو از خونه برده

 

 

دلم خوش بود میای یه شب تو خوابم

 

ولی چند ماهه که خوابم نبرده

 

داری می ری ولی پیشت می مونم

 

                                    واست هیچی نبودم خوب می دونم


 

ولی من در عوض هرجا که باشم

 

واست تا آخر عمرم می خونم

شاید خیلی چیزا می خواستی اما
 

 

منم هیچی نداشتم پات بریزم

 

اینقدر بغضم رو پنهون کردم ازت

 

از اون روزی که تو رفتی مریضم

 

قدیما یادمه می رفتی جایی


 

همیشه یه خداحافظ می گفتی


 

چقدر آسون شدم باهات غریبه


بازم پشت سرم چیزی شنوفتی


 

الان داغی نمی فهمی چی می گم


مدیونی اگه یادم بیوفتی

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت10:49---23 شهريور 1391
سلام اگه تونستی به وبم یه سر بزن ممنون میشم بای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ati | دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, |1:8 |


♕°•ᔕịsịƆᗩ Tᖺᕮᙢᕮᔕ•°♕