تـنـــــــهــایــــــــی







یادت هست که گفتی دوستت دارم سرم رو پایین انداختم

و گفتم نظر لطفته. سرم رو بالا آوردی تو چشام نگاه كردي گفتی

نظر لطفم نیست نظر دلمه تکرار اون حرفای نافذ و اون جمله که

هیچ وقت برایم تکراری نمی شد باعث شدی که دل من هم

صاحب نظر بشه و منو مجبور کنه که بهت بگم منم دوستت دارم.

مگه نگفته بودی دوستت دارم؟مگه دوستت نداشتم؟

چرا حالا تنها هم آغوش من یاد توست؟ یکی از ما دو تا دروغ می گفتیم...

ولی هنوزهمان قدر برایم عزیز هستی که نمی توانم تهمت

آن دروغگویی رابه تو بزنم. آری من دروغ می گفتم دروغی

به وسعت تنهایی بی تو ماندن هایم من دوستت نداشتم

من دیوانه وار عاشقت بودم. من تو را با ذره ذره

وجودم می پرستیدم

ولی تو....

 

 



نظرات شما عزیزان:

قهرم...
ساعت0:28---29 تير 1391
دردم می آید

نزن

درد دارد

داد نگاهت!!!!

زیبا بود


♪♫federal♫♪
ساعت19:25---2 تير 1391
سلام مــاه مــن !

دیشب دلتنگ شدم و رفتم سراغ آسمان اما هر چه گشتم اثری از ماه نبود که نبود …!

گفتم بیایم سراغ ِ خودت ..

احوال مهتابیت چطور است ؟!

چه خبــر از تمام خوبی هایت و تمام بدی های مــن ؟!

چه خبــر از تمام صبــرهایت در برابر تمام ناملایمت های مــن ؟!

چه خبر از تمام آن ستاره هایی که بی من شمردی و من بی تو ؟!

چقدر نیامده انتظار خبــر دارم ؟!

چه کنم دلم بــرای تمــام مهــربانی هایت لک زده است !

راستی ، باز هم آســمان دلت ابری است یا ….؟!

می دانم ، تحملم مشکل است …. اما خُب چه کنم؟!

یک وقت خســته نشوی و بــروی مــاه دیگری شود …. هیچ کس به اندازه مــن نمی تواند آســـمانت باشد !

تو فقط ماه من بمون و باش !

ماه من !

مراقب خاطراتمان ، روزهای با هم بودنمان .. خلاصه کنم بهونه موندنم مراقب خودمون باش !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ati | سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, |1:58 |


♕°•ᔕịsịƆᗩ Tᖺᕮᙢᕮᔕ•°♕