تـنـــــــهــایــــــــی






التماس مال دیروز بود....

مال وقتی که بچه بودیم ؛....

امروز..

می خواهی بروی ؟

خداحافظ...



نظرات شما عزیزان:

میلاد
ساعت22:56---8 دی 1391
هههههههه مامانی دنیارو چپت حسابه هههه .ههه اوخ ببخشید یادم رفت دخملی خب تخمکه چپت ههههه.گوره بابایه غم هههه چیزت حسابه هههه.ههه چیز خیلی با ارزشه ههههه بهت حق میدم هههه من اهله دادن نیستما مامانی ههه ولی خب به تو ندم که تو دادی من اومدم ههه به کی بدم؟؟؟؟ههههههه جیگلمیپاسخ:پسره دیوونه ی من عاشقتم

م صادقی
ساعت23:47---6 دی 1391
من صبورم اما ... بی دلیل از قفس کهنه ی شب میترسم بی دلیل از همه ی تیرگی تلخ غروب و چراغی که تو را از شب متروک دلم دور کند میترسم
پاسخ:مرسی عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ati | شنبه 2 دی 1391برچسب:, |3:19 |


♕°•ᔕịsịƆᗩ Tᖺᕮᙢᕮᔕ•°♕