تـنـــــــهــایــــــــی






دلم تنگه برای توبرای خودم
برای خنده هایمان برای گریه هایمان
برای وقتهایی که هیچکس مث خودت نمی توانست ارامم کند

برای وقتی که دراغوشت حس می کردم خوشبخترین ادم روی

زمینم دلم تنگ شده برای خودم برای بغض هایمان برای

قهرکردنهایمان برای نگاهت برای دستانت برای بوسه هایت

برای فریادهایت برای وقت هایی که نبودی ومن برای امدنت

تک تک لحظه هارامی شماردم دلم تنگ شده برای

ان حسی که دراغوشت داشتم حس عجیبی بوداحساس می کردم

اغوشت امنترین جای دنیاست برای من ولی حالا......

نمی دانم چرادارم ازگذشته می نویسم وتک تک ان خاطرات

تلخ وشیرین راهرشب درذهنم مرورمی کنم نمی دانم

شایداگراین خاطره هانبودندمن هم نمی ماندم من

هرروزبارهااین خاطرات رامرورمی کنم باهرلحظه اش می خندم

واشک می ریزم من باتوزندگی می کنم تونیستی ولی گرمیه

دستانت راحس می کنم دلم برای تک تک لحظه هایمان

تنگ شده برای وقت هایی که دلم بهانه ات رامی گرفت

وفقط دراغوش خودت ارام می شدم دلم برای شب هایی

که دراغوش توصب کردم تنگ شده دلم گرفته خوردشده ام......

ولی دیگراغوشی نیست که دران ارام بگیرم

هه یادهمه ی ان روزهابخیر

http://th01.deviantart.net/fs23/300W/i/2008/006/3/d/Romatic_Love_Rose_by_foto_fine_art.jpg



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ati | یک شنبه 29 مرداد 1391برچسب:, |10:7 |


♕°•ᔕịsịƆᗩ Tᖺᕮᙢᕮᔕ•°♕