تـنـــــــهــایــــــــی






آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علیرضا طلیسچی به نام اگــــه بـدونــــی

 

خیلی عالیه من خودم عاشقش این اهنگم پیشنهادمی کنم حتمادانلودش کنید

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام اگه بدونی

 

متن آهنگ اگه بدونی :

اگه بدونی من دلم چقدر تنگ شده

همه ی دلخوشیم همین یه آهنگ شده

در نمیاری اشک منه احساسی رو

بغل نمی کنی اون که نمیشناسی رو

اگه بدونی این روزا چقدر داغونم

چقدر مراقب وسایل این خونم

دعا کن روزای خوبمون برگرده

ببین ندیدنت چقدر شکستم کرده , خستم کرده

اگه بدونی از این خونه میرم چی

اگه بدونی من از غصه پیرم چی

اگه بدونی عکساتو بغل کردم

اگه بدونی من دارم میمیرم چی

 

 

 

اگه بدونی کیفیت ۳۲۰

دانلود

کیفیت ۱۲۸

دانلود

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ati | دو شنبه 24 مهر 1391برچسب:, |14:1 |


♕°•ᔕịsịƆᗩ Tᖺᕮᙢᕮᔕ•°♕