تـنـــــــهــایــــــــی






هــی رفیــق!!!
انکـه دراغــوش تـوسـتــ
ارزوی مــن بــود




نظرات شما عزیزان:

تنهاترازهمیشه
ساعت20:01---29 مهر 1391
باافتخارشمارو لینک کردمپاسخ:مرسی دادا

ZαнRα
ساعت17:23---25 مهر 1391
اه اه اه وبت خیلی ضایست بیا وب من تا 4 نکته وبلاگ نویسی بت یاد بدم.
پاسخ:متاسفم من وبلاگ شماروکه فقط برای جذبه کاربروچندتانظره نپسندیدم این وبلاگ برای منه وبرای کسایی که دلشون شکسته شمااگه دوس نداری می تونی نیای یادم نمیادکسی رومجبورکرده باشم که بیادوبم من حتی مث توازکسی هم نخواستم که بیادوبرام نظربذاره این وبلاگ برای دله خودمه شمام می تونی تشریف ببری جای دیگه درضمن این کاری که توکردی واین طرزحرف زدن انتقادنیس بلکه همش نشانه ی غروروخودپسندیه تومی خواستی بگی وبلاگ خودت قشنگه ولی من ازوبلاگه کاملاکپی شده ی تواصلاخوشم نیومددرضمن لزومی نداره که شمابه من یادبدین که چجوری وبلاگ بنویسم این اولین وبلاگ من نیس که بخوام ازشمابرای نوشتنش کمک بگیرم شمالطف کن کلاهه خودتوبچسب تابادنبره بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ati | سه شنبه 25 مهر 1391برچسب:, |14:1 |


♕°•ᔕịsịƆᗩ Tᖺᕮᙢᕮᔕ•°♕