تـنـــــــهــایــــــــی






بی کسی، تصاویر عاشقانه غمگین، تنهایی، عشقولانه، عکس عاشقانه، عکس های عاشقانه تنهایی، غم انگیز از لحظه های تنهایی، لحظات تنهایی، والپیپر از

به تو که فکر می کنم
بی اختیار
به حماقت خود لبخند می زنم
سیاه لشکری بودم
در عشق تو
و فکر می کردم بازیگر نقش اولم …
افسوس…



نظرات شما عزیزان:

داداش سعید
ساعت18:10---28 آبان 1391
خیلی ناز نوشتی آبجی
از خورده شکسته های دلم که همه شکستنش تونستم یکمیش رو سر هم کنم
بیــــــــــــــــــــــــــ ـــا
بیا این رو هم تو بشکن


ژيلا
ساعت17:53---23 آبان 1391
مررررررررررررسی دست عزیزم خوشحالم که افتخاردادی ولینکم کردی
منم لینک میکنم عزیزم بازم پیشت میام


roya
ساعت22:21---9 آبان 1391
salam ye sar bezan bazam mesle hamishe khob o aali bodi

امین
ساعت2:16---7 آبان 1391



تمــــــام شعرهايم در وصف نيامدنت است !
اگـــر روزي . . .
نـاگـهان . . .
ناباورانــــه سر برسـي . . .
از شاعر بودن . . .
استعفا ميدهم . . .
نقــــــاش ميشوم. . .
و تا ابــــد نقش پـــرواز مــيکشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ati | پنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:, |21:18 |


♕°•ᔕịsịƆᗩ Tᖺᕮᙢᕮᔕ•°♕