تـنـــــــهــایــــــــی






حلقه ی دستانت که بر کمرم میزنی ،

 

  زیباترین اسارت زندگی من است !

 

بیچاره عروسک دلش میخواست زارزار بگرید

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ و سایت www.WeblogBartar.com تصاویر زیباسازی وبلاگ و سایت

 

 

 

اما خنده را بر لبانش دوخته بودند

************************************************************************

در رویاهایت جایی برایم باز کن ، جایی که عشق

 

را بشود مثل بازی های کودکی

 

 

باور کرد ، خسته شدم از بی جایی !

 

************************************************************************************

دلم چندین سال است روزه ی عشق گرفته است !

 

اذان افطارش را تو بگو

*************************************************

 

ردپایت را که میگیرم ، از تو دورتر می شوم ،

 

نکندکفش هایت رابرعکس پوشیده ای

 

*************************************

 

چقدر جالب !

 

تو لحظه های داغونی فقط یه

 

نفر میتونه آرومت کنه ،

 

اونم کسیه که داغونت کرده

 

 

 

*************************************

تنهایی را ترجیح میدهم به تن هایی

 

 

که روحشان با دیگریست .

 

 *************************************************

گاهی خیال میکنم از من بریده ای  

بهتر ز من برای دلت برگزیده ای

 

 

 

 

 

از من عبور می کنی و دم نمیزنی /

 

 

تنها دلم خوش است که شاید ندیده ای . . .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 *******************************************

 




نظرات شما عزیزان:

ساعت2:16---20 شهريور 1391
سلام وب خوبی داری ممنون مطالب خیلی قشنگه


امید وارم بهرتاز اینا بشه پیشرفت کنی





نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ati | شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, |12:35 |


♕°•ᔕịsịƆᗩ Tᖺᕮᙢᕮᔕ•°♕